در چارچوب عملیات خیبر انجام شد؛

حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه دریایی حیفا با رمز«لبیک یا نصرالله»

حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه دریایی حیفا با رمز«لبیک یا نصرالله»

حزب‌الله لبنان در چارچوب عملیات «خیبر» و با رمز «لبیک یا نصرالله» یک پایگاه دریایی رژیم صهیونیستی را در بندر اشغالی حیفا هدف حمله سنگین موشکی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به یک پایگاه دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در بندر اشغالی حیفا خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله درباره این حمله آمده است: برای حمایت و پشتیبانی از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و دفاع از لبنان و مردم آن و در چارچوب سلسله عملیات خیبر برای پاسخ به تجاوزات و کشتارهای رژیم صهیونیستی، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۰۹:۳۰ صبح امروز دوشنبه (به وقت محلی) با رمز «لبیک یا نصرالله» پایگاه هوایی «ستیلا ماریس» ارتش اشغالگر را در شمال غرب حیفا هدف حمله سنگین موشکی قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه خود تأکید کرد: در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت اسلامی برای دفاع از کشور و ملت سربلند و مظلوم ما آماده و حاضر خواهد بود و از انجام وظایف خود در بازدارندگی در برابر دشمن کوتاهی نخواهد کرد. خداوند بر هر چیزی تواناست.

حزب‌الله لبنان یکشنبه شب هم در چارچوب عملیات خیبر و با رمز لبیک یا نصرالله، پایگاه آموزشی تیپ گولانی را در منطقه بنیامینا در جنوب بندر اشغالی حیفا هدف حمله مرگبار پهپادی قرار داد که طی آن تا کنون چهار نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و حدود ۶۷ تن زخمی شده‌اند.

کد خبر 6256504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha